Hétidézete

‎"It's the end of the world as we know it, and I feel fine."

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Tökön rúgjuk saját magunkat

2009.09.05. 20:00 szkr

Ráadásul örömünkben, ami eléggé érdekes ízt ad a dolognak. Az nst blog íróit lekoppintva mujure és én úgy döntöttünk, hogy mi is fogadalmat teszünk a magyar meccsek előtt.

Úgyhogy gyorsan, mielőtt elkezdődne a Magyarország-Svédország világbajnoki selejtező, leírom, hogy én miket vállaltam. Mivel mujure kinn punnyad valahol az S szektorban a barátnőjével, ő kénytelen lesz kommentbe beírni. Vagy beillesztjük ide.

Részemről,

ha nyerünk a svédek ellen végignézem egyetlen rossz szó, felnyögés, uhhdeszar nélkül az Elfújta a szél című filmet, ami nemcsak négy órás, hanem minden idők egyik legunalmasabb filmje is egyben (én speciel eddig 4-szer futottam neki, még soha nem jutottam a végére - az első résznek sem, nemhogy az egésznek...).

Amennyiben megverjük a portugálokat, elolvasom a Fanni hagyományai és az Ifjú Werther szenvedései című könyveket, mindkettő rémesen unalmas, de ennyit megér a győzelmünk.

És végül, de egyáltalán nem utolsó sorban, ha kijutunk a vébére, egy hónapig nem gyútok rá, elolvasom az Elfújta a szél című könyvet, valamint folytatását, a Scarlettet és végignézem a Beverly Hills, 90210 című sorozat mind a tíz évadát. És élvezni fogom.

Ennyit mára, kezdődik a meccs. Hajrá magyarok!

4 komment

Címkék: fogadalom öngyilkos merénylet namilesz

A bejegyzés trackback címe:

https://krstf.blog.hu/api/trackback/id/tr901362498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Napleányzó 2009.09.05. 21:28:21

én szerettem az ifjú werther szenvedéseit. bár így visszagondolva a színdarabott láttam előbb és amiatt.

mujure 2009.09.08. 13:13:10

most olvasva ezt e bejegyzést külön fájó a vereség, életem meghatározó futballélménye volt ez, főleg, hogy a helyszínen láthattam. amúgy megfürödtem volna Budapest valamely tavában/kútjában, miközben Pákó "adide a didit" kezdetű nótáját éneklem teljes átéléssel. sajnos koeman, a srácok a pályán, Mellberg, Ibrahimovic és legfőképpen a Jóisten/Sors (ízlés szerint választható) úgy gondolta, hogy megint belénk rúg egyet csakúgy, a miheztartás végett...

mujure 2009.09.08. 13:19:59

nst.blog.hu/2009/09/04/akivel_tuti_meglenne

Vele sikerült volna, talán holnap beszáll egy kicsit...

szkr 2009.09.15. 12:09:28

szerintem az ifjú Wertherről szóló könyv címe nem véletlenül az, ami.
és igen, azóta nem is jöttem errefelé, mert rossz lett volna látni... Reméljük beáll a maradék két meccsen. Akkor még minden megváltozhat.
süti beállítások módosítása