Hétidézete

‎"It's the end of the world as we know it, and I feel fine."

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Pihenés

2009.08.08. 00:13 szkr

"...megrázom magam, megyek tovább. Senki sincsen viharon túl, szélcsenden innen."

Persze a fasz tudja, lehet, hogy csak unatkozom. Már régen elvesztettem a fonalat, most például azon töprengek igen aktívan, hogy tudtam-e valaha, hogy hol van. A fonál persze. Ez egy eléggé elcseszett metafora, de próbáljátok meg érteni, jobbra úgysem futja, úgyhogy... Ja, hát választás nem nagyon van.

Ami biztos, hogy például hazudtam. Például azzal kapcsolatban, hogy ha legközelebb Balatonnál leszek, akkor jegyzetelek minden nap és aztán kitolom ide. Ez nem egészen így megy ugye, erre rá kellett jönni. Egyébként érdekes dolog majdnem egy hónap távollét.

Persze nem volt egy hónap, időközben hazajöttem négy napra az orvos miatt, de kábé annyi volt és most az van, hogy rá kellett jönni, hogy rohadtul nem olyan egyszerű ez az egész, hogy akkor most lelépek és majd jövök haza. Mert már most is olyan más minden. Mondjuk a nyaralás az kurva jó volt, hazajönni nem kellett volna. Vagy persze kellett, így megoldódott végre egy rejtély. Mi lesz másfél év múlva?

Semmi.

Elmentem, rendbe raktam néhány dolgot a fejemben és tök jó lett. Rájöttem egy csomó mindenre, megláttam, hogy mit kell hanyagolni és mi igazán fontos. És annyira jó lett volna ezt elmesélni a barátaimnak, de aztán pont a lényeg valahogy elcsúszott. Nem mintha bármi megváltozott volna, valószínűleg nem. Aztán valahogy mégis.

A nap végén úgyis csak ugyanaz a képlet jön ki, szeretjük egymást, gondolunk egymásra, de ha nem vagyunk ott, akkor szép lassan minden megváltozik. Ez jó.

Ez jó?

Elutazol egy évre és mikor visszajössz, annyi mindent kéne mesélni, hogy egyszerűen nincs mit. Az van a fejedben, hogy minek, belecsöppenek egy kicsit a többiek életébe, aztán úgyis megyek tovább. Senki sincsen.

Vagy csak a fejemben játszódnak le fura képek és valójában tényleg rohadtul nem történt semmi az égvilágon, csak én gondolom, én látom magamat kicsit kinn a körből. Fasz tudja.

De nyaralni, pihenni, rendet rakni olyan nagyon jó volt. Csak hazajönni... Azt talán nem kellett volna.

Szólj hozzá!

Címkék: balaton barátok válság namilesz

A bejegyzés trackback címe:

https://krstf.blog.hu/api/trackback/id/tr571295851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása