Hétidézete

‎"It's the end of the world as we know it, and I feel fine."

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Hívj meg!

2010.11.25. 12:29 szkr

Félidő van, úgyhogy ráérünk.

Egyébként nyilván mondtam volna, hogy jöjjön ő is hozzám aznap este, különben nem meséltem volna, hogy milyen faszaságot találtunk ki már megint a Boldog Lánnyal. Ilyen programokat kiötölni nagy királyság, de a valódi faszaság az, hogy meg is csináljuk. Meg ugye egyébként is, ha van valaki aki mellett véletlenül nem unatkozom egy idő után sem, akkor hívni kell. Ilyen ez a showbusiness. Mondjuk most pont nem jött össze ilyen névnapozás miatt, de nem is érdekes, majd legközelebb meg ráérünk. Gondolom én.

Meg most olvastam egy tanulmányt, ami valójában halálizgalmas is lehetett volna, csak meglehetősen elavult. A netezésről szól, arról, hogy kialakulhatnak-e valódi közösségek, ilyesmik, egészen érdekes, csak az, hogy több mint tíz évvel ezelőtt írták sajnos az egészet úgy ahogy van ósdivá változtatja. Mindenesetre szórakoztató volt azt olvasni, hogy a 90-es évek közepe-vége felé hogyan gondolkodtak erről.

Mi fontos még? Tegnap voltam fodrásznál, nagyon szép lettem, ami nem jelent változást, ezt tudjuk mind, de most éppen konszolidált fejem van. Zakóval elegáns. Ja, meg megint volt vörösfejűség. Most nem bántam, a legutóbbi alkalommal például egymásnak estünk Junkie Manóval, szóval ez a vöröslés nem annyira rossz biznisz. Mondjuk tegnap nem történt ilyen nagy világrengetés, csak Timivel ittunk egy jót, meg kicsit dolgoztunk a sorozatötletemen, amit frankón meg fogok csinálni. Csakazértis.

Így hirtelen ennyi. A nővérem éppen szülni készül, a Barca-Real meccset a kórházban nemnézi majd, Baleszt viszont talán ki tudom majd segíteni, ha van wifi.

Most viszont kurva éhes vagyok, úgyhogy eszem egy kis tegnapi gombás tésztát.

Szólj hozzá!

Címkék: barátok gombás tészta

A bejegyzés trackback címe:

https://krstf.blog.hu/api/trackback/id/tr972472386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása