Hétidézete

‎"It's the end of the world as we know it, and I feel fine."

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Hall of Fame - Sári

2010.02.24. 15:54 szkr

Ezt a vidám történetet Fruzsitól hallottam, akivel együtt dolgoztunk egy álmos csütörtök délutánon. Én éppen vadul írogattam egy füzetbe és mikor megkérdezte, hogy mit alkotok, mondtam neki, hogy fogalmam sincs, talán regényt írok. Láttam, hogy kicsit készen van, ezért megkérdeztem, hogy miafaszvan, mire elmesélte az egyerák mögött olvasható szotrifélét. Mivel mást nem tudtam tenni, megígértem neki, hogy az egyik karaktert Sáriról fogom elnevezni és jól bosszút állok rajta. A regény soha nem fog elkészülni, de tény, a legjobb barátnő kategóriában legalább esélyes a kis ribanc az Arany Szardarabra.

Biztos ismeritek azt az öribari-kapcsolatot, amikor bejáratos a két leányzó egymás lakásába, tegezik egymás anyját, megeszik egymás ebédjét és egyáltalán, állandóan együtt lógnak. Ilyen volt Fruzsiék kapcsolata is, amolyan mindentmegbeszélünkegymással (nagy levegő) ésakkornagyonjólesz. Bánatok, örömök, pasik, leszbikus kilengések (ez utóbbit én találtam ki. vagy nem?), ahogy az általában lenni szokott 15-20 éves lányoknál.

Fruzsi szülei nem éltek együtt, mivel nem ismerem a pontos paramétereket, ebbe inkább ne is menjünk bele, lényeg, hogy az anyja némi gyötrődéssel egybekötött bénázás után összejött egy csávóval, aki tök jófej volt, Fruzsi is bírta, minden a legnagyobb rendben volt, Sári például kimondottan irigykedett a barátnője anyjára, mivel a pasi akár az apja is lehetett volna, ennek ellenére elég jól tartotta magát.

Történt pedig, hogy Sári, aki annyira nem is butácska, egyre többet lógott náluk, beszélgetett a csávóval, mondjuk ki, rámozdult. Na most nem mintha védeném, hiszen ez végül is két emberen múlik, de lássuk be, hogy negyvenévesen, ha rádmozdul egy huszonéves csaj, aki ráadásul elég jól is néz ki, akkor nem tudsz mit tenni. Így történt, hogy egy barátság örökre meghalt, két kapcsolat örökre tönkrement, viszont egy apakomplexusos picsa jól járt. Legalábbis egy ideig.

Tanulság nincs, mivel ilyen embereknek elvileg nem szabadna létezniük. Maradjunk annyiban, hogy van egy elmélet (magyarul itt), miszerint ez a létező világok legjobbika. És most képzeljük el, hogy egy Sári-kaliberű csaj mit tesz egy kevésbé szép, kevésbé tökéletes világban.

1 komment

Címkék: barátok válság gyökér akikre büszkék vagyunk

A bejegyzés trackback címe:

https://krstf.blog.hu/api/trackback/id/tr861786965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nűra 2010.02.26. 10:56:56

somehow i can't stop thinking about that Othergirl would be on the same opinion if we would ever meet.
süti beállítások módosítása