Hétidézete

‎"It's the end of the world as we know it, and I feel fine."

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Magömlés

2009.12.16. 15:04 szkr

Kurvák vére és más nyalánkságok.

Szóval hozzávetőleg kilenc hónapja indult a blog, azóta sok minden történt, de ami a legfontosabb, hogy nem halt meg teljesen. Még, mondhatná a szkeptikus, de az az igazság, hogy az, hogy ennyit írok ide, máris több, mint amit hittem, szóval mindenki bekaphatja, aki nem hiszi el, hogy túlélünk még sokáig.

Mondjuk az, hogy mujure csatlakozott igen sokat dobott a dolgon, így amikor éppen a néhányhónapos szünetet tartanám, akkor is kikerül post, amiről az jut eszembe, hogy óbasszus, írni kéne. Szóval akkor ünneplés, megszületett elektromos hermafrodita gyermekünk, úgyhogy egy üveg borral, egy utolsó nappal a Kínzókamrában és egy posttal ünnepelek.

Az üveg bor valódi lesz, de majd csak este, lehet jönni inni velem, ezirányú akaratát mindenki fejtse ki nekem, ha lehet, telefonba, hogy tényleg biztosan tudjak róla. Az utolsó nap persze nem ténylegesen az utolsó, de tény, hogy a következő félévben már csak szakdolgozatot írok és államvizsgázom, aztán szevasztok, felnőtt leszek. A post pedig az, amit most olvasol.

Amikor rá kellett döbbennem, hogy márpedig a jog nem nekem való, mert képtelen vagyok annyit seggelni, amennyit kéne, végül a BKF mellett döntöttem, több okból is, ilyenek például, hogy kommunikációt akartam tanulni, sok jót hallottam róla, tömve van szép és buta lányokkal, színvonalas az oktatás... Szóval volt rá okom, hogy oda jelentkezzek. Az mondjuk, mikor egy csaj azt mondta a jog tanárunknak, hogy az, hogy név szerint mondja majd el az elővizsga eredményeit megsérüli a személyes jogait nagyon vicces volt, de a legszebb a reakciója a csávónak: megvonta a vállát és rámosolygott a lányra, mondván: perelj be. Az egész kicsit ilyen volt, cinikus vigyorral lehetett csak túlélni, nagyjából olyan volt, mint anno gimnáziumban, mikor beromboltam a terembe, levágtam a cuccomat a padomra, aztán ráborultam és aludtam tovább. Hagyjatok békén már a picsábaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Élveztem. Komolyan. Annyit szidalmaztam már a BKF-et, hogy sokan tényleg azt hihetik, hogy úgy utálom, mint a kókusszal meghintett, mazsolával töltött kelbimbót, pedig vakójában kibaszott vicces volt az egész. Mikor közgadaságtanból vizsgáztam (a.k.a. mikro) és kisétáltam a teremből egy hármassal vagy négyessel, csaj a folyosón ott rinyált és magyarázta, hogy nemigazmár, olyan hülye fasz ez a Bütül, miért húzott meg, amin alapból vihogni kellett, mert a csajon köldökig kivágott ruha volt, tehát a tanár-úr-meghúzott egészen más jelentést kapott, de aztán az arca is aranyos volt, mikor levegőhöz jutottam a röhögéstől és azt mondtam neki, hogy tanulni kellett volna.

Ilyen volt. A butaság a szememben egészen új értelmet nyert, és időről időre fel is idegelt, de tulajdonképpen nem számított. A csütörtöki bulikra néhányszor elnéztünk Alex meg Sanyi társaságában, azok is viccesek voltak, a hely mindig tömve volt azzal a fajta népséggel, akiről nem tudod eldönteni, hogy akkor most csak beöltöztek kurvának vagy tényleg azok. De ez nem baj, az ember azért megy olyan helyre ahol több mint negyedmillió forint a tandíj félévente, mert ilyeneket akar látni, hogy aztán adott esetben összeszedje az egyiket. Vagy ne. Nem érdekes. Woooo-csajok, szakadt ribancok és vodkahell-csávók, akik mingyá' mennek a béemvével, csak ezt még bedobják. Jó nekik. Idén egyetlen ilyen buliba mentem el, pusztán azért, mert Halloween volt és megbeszéltük, hogy menjünk el, öltözzünk be és jó lesz. Már régebben is magyaráztam az embereknek, hogy igazából csak azért szarok a BKF-bulik, mert a normális emberek nem mennek el, mondván úgyis csak a picsák meg a faszok lesznek ott, ami persze végül igaz is lesz, de ez inkább egy önbeteljesítő jóslat.

Ötletem sincs, hova vezet ez a post, ahhoz például, hogy a címet megértsétek kénytelenek lesztek elmenni egy BKF-es buliba vagy akár a Dokkba, ott ugyanez van, csak adott esetben drágább bejutni. Ha valakinek van kedve megtekinteni ezt a jelenséget, szóljon nyugodtan, kommenteljen vagy hívjon, amikor lesz ilyen, szólok és elmegyünk.

De csak akkor, ha előtte úgy berúgunk, mint az albán szamár, mikor vörös havat lát a házak tetején és azt hiszi, hogy az oroszok kijöttek spájzból. Szóval nagyon.

Szólj hozzá!

Címkék: buli válság gyökér

A bejegyzés trackback címe:

https://krstf.blog.hu/api/trackback/id/tr901602327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása