Hétidézete

‎"It's the end of the world as we know it, and I feel fine."

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Nunc est bibendum! - A vas

2009.05.30. 23:32 szkr

Én tényleg megpróbáltam tartani magam ahhoz, hogy na akkor mostantól heti kábé két-három alkalommal megnyilvánulok itt, de az van, hogy az idő kurva gyorsan telik és egyszer csak mindig hétvége van. Szóval most mintegy "tryin' to make a move just to stay in the game"-alapon elmesélem nektek, hogy miképp történhetett meg az, hogy egy reggel (délután egy magasságában), mikor másnaposan vánszorogtam ki a konyhába, hogy csináljak egy kávét, a szobámban találtam egy vasdarabot, amit építkezéseken használnak arra, hogy az állvány különböző csöveit összefogja (apám szerint bilincsnek hívják). Jól megaszontam, mi?

Na az lett, hogy ezt a sztorit naponi kell, mert hazaérkeztek szüleim, ami egyben azt is jelenti, hogy én végre el tudok indulni itthonról. Szóval tekintsetek a fentiekre trailerként és akkor annyira nem fáj. Cserébe a trailer szó alatt megtaláltok egy eléggé kurva jó előzetest. Sam Raimi: Drag Me to Hell. Enjoy!

Szólj hozzá!

Címkék: sorozat most pedig igyunk

A bejegyzés trackback címe:

https://krstf.blog.hu/api/trackback/id/tr391154081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása